onsdag 23. januar 2013

Roderick Gordon & Brian Williams: Tunneler

Navn: Tunneler
Forfatter: Roderick Gordon & Brian Williams
Antall sider: 439
Terningkast: 5
Serie: Bok 1:5

Boken handler om 14 år gamle Will Burrows som bor sammen med familien sin i London. Moren hans ligger bare på sofaen og ser på TV dagen lang, så det er lillesøsteren hans Rebekka som gjør alt husarbeidet. Faren hans er kurator på et museum. Will og faren driver i tillegg med arkeologi. Men det er da moren og faren krangler, og faren låser seg inne i kjelleren at mysteriet begynner. Plutselig har han forsvunnet.

Will og bestevennen Chester Rawls bestemmer seg for å løse mysteriet. De finner en hemmelig tunnel i kjelleren, og snart oppdager de en mørk hemmelighet. En hemmelighet som kan komme til å koste dem livet...

Mer vil jeg ikke røpe. Jeg likte denne boka fordi den var veldig spennende. I starten syntes jeg den var litt kjedelig, men etter hvert som jeg kom et stykke inn i boken greide jeg nesten ikke å legge den fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar