onsdag 23. januar 2013

Roderick Gordon & Brian Williams: Nærmere

Navn: Nærmere
Forfatter: Roderick Gordon & Brian Williams
Sider: 475
Terningkast: 5
Serie: Bok 4:5 (Tunneler serien)

Will og faren til befinner seg nå på et sted i jordens indre ingen viste fantes. Nå er de også sammen med Elliott som har levd mesteparten av livet sitt i Avgrunnen. Chester befinner seg på overflaten sammen med Martha, som egentlig ikke er så søt og snill. Men hva skal de gjøre når lillesøsteren til Will eller det som viste seg og være to søstre er på vei til overflaten, med et virus som kan utslette hele befolkningen på overflaten. Will, Elliott, Chester, Drake og faren til Will kan være de eneste som kan stoppe dem. Men da må de finne veien til overflaten igjen...

Mer kan jeg ikke røpe. Dette er 4 bok i tunneler serien. jeg har valgt og gi den en femmer. Den var veldig spennende og jeg greide nesten ikke og legge den fra meg. Jeg anbefaler dere virkelig og lese den.
Nærmere av Brian Williams og Roderick Gordon (Innbundet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar