onsdag 27. mars 2013

U. Poznanski: Erebos

Navn: Erebos
Forfatter: U. Poznanski
Antall sider: 486
Terningkast: 6

Boken handler om en gutt som heter Nick Dunmore. Han bor i London. En dag begynner det å spre seg noe på skolen hans. De som får det blir helt avhengig av det og de som står utenfor får ikke vite noe. En dag får Nick det også. Det viser seg at det er et spill som heter Erebos. Erebos har noen veldig merkelige spillregler: Blant annet får du ikke snakke med noen om Erebos utenfor spillet. Og du har bare en sjanse til å spille. Dør du er det over, bryter du en av reglene er det over. Nick blir avhengig som alle andre. Men etterhvert merker han at det er noe veldig merkelig med spillet. Noen får dødstrussler. Har dette noe med spillet å gjøre.

Jeg synes boken var helt fantastisk. Til å være en bok på 486 sider var den så spennende at jeg leste den ut på
tre dager. Boka var så fantastisk og bra at jeg gir den en helt klar 6'er. Også 6+

1 kommentar:

  1. Denne fikk jeg lyst til å lese! Hørtes veldig spennende ut, og jeg har hørt om andre som også har likt den kjempegodt.

    Takk for gode boktips, Henrik!

    -Siri (bibliotekar) :)

    SvarSlett